SPLIT 2012 - 4 SUMMER NIGHT DOG SHOWS

02.08.2012 09:24

V rámci dovolené v Chorvatsku jsem se dokonce i vystavoval a to hned čtyři večery za sebou. Výstavy byly vždycky až dlouho do noci, ale aspoň nebylo takové vedro jako přes den.  Předváděla mě zase Denisa, a šlo nám to výborně. Každý den jsme byli na stupních vítězů, ve dvou dnech dokonce 2x. Už jsem se na těch schodech docela zabydlel, takže jsem tam už vůbec nejančil. Za švýcarské honiče tam byla ještě berňačka Fellonka, každý den soutěžilo asi 1100 pejsků, z toho asi 120 jich bylo z Česka. Ze všech českých pejsků jsem prý byl nejúspěšnější, za což musím poděkovat hlavně Denise. Páneček sice zase brblal, že jsem nebyl první, ale to už neberu vážně. Vyhrál jsem celkem 7 barevných placatých nesmyslů s třásněma a 3 zlaté poháry, ale k jídlu zase nic. Ještě, že jsem aspoň za odměnu dostal od paničky piškotky. Jo a prý jsem teď Chorvatský šampion, to jsem teda fakt rád:-)

26.7. - CAC (rozdodčí Kari Jarvinen, Finsko) - tř. pracovní: V1, CAC, BOB, Best hunting working dog - 3. místo (rozhodčí: Dušan Paunovič, Srbsko)

27.7. - CACIB (rozhodčí Boris Špoljarič, Chorvatsko) - tř. pracovní: V1, CAC, CACIB, BOB, BIG 3. místo

28.7. - CAC (rozhodčí: Cathy Delmar, Irsko) - tř. pracovní: V1, CAC, BOB, BIG 2. místo (rozhodčí: Ole Staunskjaer, Dánsko), Best hunting working dog - 3. místo (rozhodčí: Cathy Delmar, Irsko)

29.7. - CACIB (rozhodčí: Dušan Paunovič, Srbsko) - tř. pracovní: V1, CAC, CACIB, BOB, BIG 3. místo, Best hunting working dog - 3. místo (rozhodčí: Hans V.D. Berg, Holandsko), Chroatian Champion