Sraz švýcarských honičů v Hostivaři

08.10.2012 10:51

V sobotu jsme měli sraz švýcarských honičů, který pořádala Bára Dančová. Počasí nám zase vyšlo parádně, krásně svítilo sluníčko, prostě nádhera. Minule se to konalo na Petříně, ale tentokrát to místo vybrali mnohem líp. Bylo to na louce, která byla obklopená lesem, hned jak jsme tam přišli, tak jsem větřil něco zajímavýho. No a když se Dorotka vydala směrem k lesu, na nic jsem nečekal a pelášil jsem za ní. Byly tam totiž srnky, a to jsem si nemohl nechat ujít. Lítal jsem za nima skoro hodinu a hlásil jsem jak blázen. Když jsem se pak vracel, všichni si mysleli, že kulhám, ale já jen byl tak vyřízenej, že jsem sotva šel. Takže tentokrát jsem si ani tolik nehrál s kámošema jako minule, zato jsem se ale pořádně vylítal. Moc se mi ten sraz líbil:-)

Fotky od Báry Dančové a Radky Ornellkové:

https://dorotte.rajce.idnes.cz/Setkani_svycarskych_honicu_2012/

https://raducza.rajce.idnes.cz/Setkani_honicu_6.10.2012_v_Hostivari/#

Vrátil jsem se z lesa - mám jazyk na vestě

berňáci