Výlet do Vídně

26.11.2012 08:34

Tak jsem zase celý víkend cestoval. Jeli jsme se totiž podívat na vánoční trhy do Vídně. Mě to vánoční zboží teda moc nebere, ale bylo tam naštěstí i plno stánků s buřtama a podobnýma dobrotama, tak jsem měl oči na šťopkách, a jak někomu něco spadlo na zem, tak jsem po tom skočil. Bydleli jsme zase v hotelu, a tam jsem vždycky u snídaně dostal kousek párku. V sobotu jsme celý den chodili po městě, bylo tam hrozně lidí, každou chvíli se tam se mnou někdo chtěl fotografovat, a všichni mi říkali, že jsem krásnej. Jedna paní ze Švédska dokonce říkala, že jsem ten nejhezčí pejsek, jakýho v životě viděla, a páneček se naparoval, jako kdyby mluvila o něm. Večer jsem z toho všeho byl úplně hotovej, padnul jsem do pelíšku a spal až do rána. V neděli mě páníčkové vzali na vídeňské kolo, původně mě tam sice ten pán u vchodu nechtěl pustit, protože jsem neměl košík, ale páneček mu řekl, že se jmenuju Punťa a že jsem mistr světa, a ten pán nakonec řekl, ať teda jdu. Jeli jsme hrozně vysoko, byl tam parádní rozhled, a když jsme byli úplně nahoře, tak jsem dokonce uviděl dole na zemi pejska. Tak mám zase plno zážitků, ale jsem rád, že jsem zase doma, byl tam na mě moc frmol.

Další fotky zde: https://kookoo.rajce.idnes.cz/Viden/