Co je u mě nového

07.02.2013 17:43

Mám teď dost práce, protože se mi na zahradu nastěhovala jedna drzá kočka, takže každou chvíli musím celou zahradu prolítat a hulákat, abych tu potvoru vyhnal. Jinak zimu mám rád, protože můžu blbnout ve sněhu a čmuchat stopy. Do našeho lesa chodí v noci prasátka vyhrabávat žaludy, a já je tam potom na procházce stopuju. A taky tam lítám s pejskama, zrovna včera jsme se krásně honili s Maxíkem, jenže pak přišla Brixinka, kterou oba milujeme, tak jsme se před ní trochu předváděli, a skončilo to tak, že po mě Maxík vyjel, protože je větší. Jeho panička ho ale naštěstí zpacifikovala, a když už mi pak nehrozilo žádný nebezpečí, tak jsem na něj strašně vycenil zuby, a šli jsme domů. Večer jsem pak dostal moc dobrý slepičí pařáty, to jako abych se zabavil a nevšimnul si, že páníčkové šli pryč, jenže já jsem to samozřejmě poznal, a když se pak vrátili, tak jsem jim pěkně vynadal. V neděli jsem byl ve škole, kde byla čokoládová labradorka Meggie, kterou taky miluju, tak to zase bylo utrpení, protože já bych jí hrozně chtěl, ale nesmím. Při jednom mým nesmělým pokusu mě dokonce naše cvičitelka Blanka chytla za flígr a vynesla mě skoro do vzduchu, prej abych si to pamatoval. Jinak jsem ale byl hodnej, já totiž teď krásně poslouchám, protože už jsem prej dostal rozum. Jen to chození u nohy mi pořád ještě moc nejde, protože mě to strašně nebaví.  Tak to je asi tak všechno, co je u mě novýho.