Červený hrádek u Jirkova - Speciální výstava KCHŠH

12.05.2012 21:37

Dneska mám za sebou pěknej maraton. Ráno jsme hrozně brzy vstávali, nejdřív jsme jeli vyzvednout Denisu, a pak hurá směr Červený hrádek. Byla tam totiž speciální výstava nás honičů a taky oblastní výstava loveckých psů. Sešlo se nás tam 20 honičů, z toho 5 švycáků, a potkal jsem tam spoustu kamarádů. Byla tam taky moje kámoška Ornelka, se kterou jsem ve finále soutěžil o vítěze celé výstavy. Nakonec jsem to vyhrál já, ale bylo to těsný, protože Ornelka je moc velká krasavice. Potom jsme oba ještě s dalšíma čtyřma berňákama absolvovali bonitaci a fotografování. Bára Dančová nás každýho fotila ze všech stran a my jsme se při tom museli tvářit důležitě, což mi šlo. Potom jsme s Ornelkou šli ještě do záverečných soutěží, kde byla spousta různých loveckých psů, a tam jsem nakonec skončil na 2. místě. Dostal jsem takový obrovský pohár (z toho měl největší radost páneček, protože si na něj už od rána dělal zálusk) a taky dva pytle moc dobrých granulí Platinum, z těch jsem zase pro změnu měl radost já. Jako vždy s paničkou moc děkujeme Denise za to, jak krásně mě předváděla.

Více fotek zde: