Dneska je mi přesně 8 měsíců!

13.06.2011 10:11

Panička říká, že se mnou cloumá puberta, ale já myslím, že to jsou spíš lovecké pudy. Včera jsme byli na chalupě, kde strašně pršelo, a když konečně přestalo, tak jsme šli na procházku s páníčkama a s kamarádem Vaškem, co má pejska Ajaxe. Já jsem šel na volno, ale Ajax ne, protože na mě pořád vrčí. Zezačátku jsem šel způsobně, ale pak jsem utekl za srnkama. Když už jsem byl pryč hodinu, tak mě šel páneček s Vaškem a Ajaxem hledat. Naštěstí mě našli, protože jsem štěkal jak na lesy. Vašek, který je myslivec a v srnkách se vyzná, říkal, že jsem se asi ztratil, protože bylo mokro a já nenašel svojí stopu zpátky, a taky říkal, že jsem střevo. Tak jsem je při tom nechal, ale já vím, že bych samozřejmě krásně trefil zpátky, kdybych chtěl, jenže já jsem mermomocí chtěl dohonit ty srnky, protože od toho jsem přece honič!

Právě větřím srnky

O hodinu a půl později - zpátky doma (pravda, trochu urousaný)

A tohle je Ajax, co se se mnou nechce kamarádit