Dneska mám svoje 1. narozeniny

13.10.2011 22:16

Tak přesně před rokem jsem se narodil. Svoje 1. narozeniny jsem oslavil velkolepě - panička mě poprvé vzala na hodinu loveckého výcviku a nacvičoval jsem práci na pobarvené stopě. Docela mi to šlo, akorát se mi tam jako na potvoru přimotala srnka, což mě trochu rozhodilo. Ale na to, že jsem to zkoušel poprvé, to údajně nebylo tak špatný. Vystopoval jsem dokonce opravdovou nožičku, chtěl jsem si jí tam zahrabat, ale vzali mi jí. Cestou domů (vlastně i cestou tam) panička trochu zabloudila, ale naštěstí jsme to stihli domů právě včas - páneček mi totiž mezitím nachystal překvapení. Udělal mi obrázek ze samých buřtových koleček. Fotku bohužel nemáme, protože jsem to překvapení zbaštil dřív než panička stačila dojít pro foťák. Kromě toho jsem dostal taky pískací stehýnko a střapatej uzel na žužlání. A taky spoustu dobrot. Jsem z toho oslavování hrozně unavenej, půjdu teď spát a bude se mi asi zdát o těch buřtových kolečkách.