Dovolená v Alpách

17.07.2011 21:01

Tak jsem byl týden na dovolené na horách a už jsem zase zpátky. Bylo to tam moc príma, hlavně že jsem měl páníčky pořád u sebe, to mám nejradši. Chodili jsme na dlouhé procházky, večer jsem byl vždycky tak unavený, že jsem ani neměl sílu zlobit (ale doma jsem jí rychle nabral, a už zase řádím). Nejlepší bylo když jsem viděl horského sviště. To je tam takový maskot, všude ho prodávají jako plyšáka a má na krku červený šátek s nápisem Austria. Jenže já jsem ho viděl opravdového a dokonce jsem ho zpozoroval dřív než páníček, takže jsem mu málem utrhnul ruku i s vodítkem. Taky jsem tam viděl kravičky a koníčky, a taky jsem se seznámil s jinýma pejskama, a chodil jsem s páníčkama i do restaurací, kde jsem vždycky dostal ochutnat něco dobrého, dokonce i zmrzlinu. Jeli jsme hrozně dlouho autíčkem, ale to mě nevadilo, protože já jezdím rád.  Jen když jsme odjížděli domů, tak jsem měl strach, aby mě tam nezapomněli, tak jsem byl v pozoru, a pro jistotu jsem ani nesnědl celou snídani. Ale naštěstí mě tam nezapomněli, dokonce mě pochválili, jak jsem byl celou dobu hodný, že jsme prý ani nevyužili pojištění, které mi páníček pro jistotu před odjezdem uzavřel.

   

Více fotek zde: https://kookoo.rajce.idnes.cz/Rakouske_Alpy_-_leto_2011/