Klubová výstava - 15.9.2012 Litomyšl

19.09.2012 15:03

V sobotu jsem musel vstávat hrozně brzy, ještě byla tma, a jelo se na výlet.  Nejdřív jsme jeli vyzvednout Denisu a pak hurá do Litomyšli. Hned jsem to tam poznal, protože už jsem tam byl na klubové výstavě před rokem, tenkrát jsem ale ještě soutěžil v juniorech, protože jsem byl prcek. Za ten rok jsem ovšem ve vystavování (na rozdíl od poslušnosti) udělal velké pokroky, takže mě letos panička přihlásila do třídy vítězů. Mě ale hlavně zajímalo, koho všeho tam potkám. Stejně jako vloni tam byla pořádná smečka ušáků. Za švycáky tam letos byli navíc moji nevlastní sourozenci Roxinka a Robin. S Robinem jsme na sebe trochu bručeli, zato s Roxinkou jsem si krásně zalítal na louce. Od pana rozhodčího jsem dostal hezký posudek a hodnocení V1, CAC, Klubový vítěz.

Další fotky zde: https://kookoo.rajce.idnes.cz/Klubova_vystava_KCHSH_-_Litomysl_2012

Lítáme s Roxinkou a Pinkie

Myslím, že jako kluk jsem měl dostat to kokardu modrou, ale ta červená mi taky sluší:-)