Klubová výstava KCHŠH Litomyšl

12.09.2011 13:18

V sobotu jsme byli v Litomyšli, kde se sešla spousta honičů, potkal jsem se tam se všema svýma kamarádama, hlavně s Carmenkou, Nerouškem a Ornellkou. Udělal jsem si tam ale i další známosti, třeba s krásnou psí holčičkou Aishou, která je ještě úplně mrňavá, dokonce ještě menší než Carmenka. Všichni jsme se vystavovali a nakonec jsme se honili na louce. Ve výstavním kruhu jsem tentokrát hrozně jančil, protože mě štvalo to výstavní vodítko. Chudák páneček se tak snažil, a já mu to zase kazil. V neděli jsem mu ještě ke všemu zdrhnul na procházce a šel jsem domů bez něj. Bylo hrozný vedro, a páneček přišel po hodině domů celej zplavenej a pěkně mi vynadal. Já jsem byl teda taky zplavenej a celej den jsem pak odpočíval.

https://kookoo.rajce.idnes.cz/Klubova_vystava_KCHSH_-_Litomysl_10.9.2011