Konečně sníh!

16.02.2012 22:03

Blbnout ve sněhu mě hrozně baví, a taky se mi líbí, že můžu chodit přes tu divnou vodní nádrž co máme na zahradě, i když panička říká, že až přijde obleva, budu se divit. Ona by tu oblevu asi uvítala, protože zrovna předevčírem pěkně vymrzla. Já jsem totiž na procházce vlezl do jedné cizí zahrady (to je moje specialita) a vyčmuchal jsem tam zajíce. Honil jsem ho potom asi hodinu po celých Černošicích, zatímco panička na mě musela čekat. Nakonec se mi jí zželelo, když jsem viděl jak je zmrzlá, a namířil jsem si to směrem k ní, ale co čert nechtěl, přišla mi do cesty kočička. Ta mrcha ale vylezla přede mnou na strom, tak jsem to nakonec vzdal a šel jsem s paničkou domů.

Tady se můžete podívat, jak mi to na tom sněhu sluší:

https://kookoo.rajce.idnes.cz/Zimni_radovanky_-_unor_2012