Kosova hora - setkání honičů a výcvikový den

27.03.2012 10:08

To byl teda víkend! V sobotu ráno jsem začal tušit, že se někam jede, protože panička lítala po baráku a nosila tašky do auta, a ječela na pánečka ať si pospíší, nebo že zase přijedeme pozdě jako vždycky. A taky že jo. Když jsme konečně dorazili na místo, bylo už tam spousta honičů, tak jsem na nic nečekal a hned jsem se s nima začal honit. Byla tam taky moje ségra Pinkie a kámošky Ornellka a Casinka. Chvíli jsme všichni lítali a potom jsme měli nástup, kde si páníčci vylosovali nějaký čísla. A pak to začalo! Vzadu na zahradě bylo v bedně živý prasátko, tak nás k němu pustili, co jako budeme dělat. Některý pejsky prasátko moc nezajímalo, ale některý z nás zajímalo hrozně. Tak třeba já jsem na něj dorážel a štěkal jako blázen, a Pinkie ho dokonce tahala za ocásek. Potom jsme jeli do lesa, kde se nacvičovaly stopy. Já jsem šel na řadu čtvrtej, a už jsem se nemohl dočkat. Stopování je pro mě hračka, protože já stopuju prakticky furt. Paničku jsem za sebou táhnul na tý dlouhý šňůře tak rychle, že mi vůbec nestačila. Myslel jsem, že na konci bude zase to prasátko, ale byla tam jen hlava a kus kůže a vůbec se to nehejbalo. Pro jistotu jsem na to ale taky štěkal, což se panu rozhodčímu líbilo. Pochválil mě, a říkal, že jsem šikovnej, a že "to" mám v sobě. Panička říkala, že až moc. Pak jsem měl ještě předvést jak umím chodit u nohy, to už mi jde o něco hůř, ale snažil jsem se. Jenže když ono tam v tom lese bylo tolik vůní:-) Pak jsme ještě předváděli jak se necháme v lese odložit, to já docela umím, jenže tentokrát se při tom i střílelo, takže to bylo těžší. Potom jsme jeli zpátky na mysliveckou chatu a pokračovali jsme v blbnutí. Odpoledne se tam přijela podívat jedna strašně voňavá fenka, tak jsme se na ní hned všichni vrhli a chtěli jsme jí pro sebe. Myslel jsem si, že vyhraju, ale začal se na mě vytahovat nějakej Celer, dokonce po mě vyjel, tak jsem radši stáhnul ocas a šel si lehnout pod stůl, kam občas spadlo něco dobrýho. Večer páníčkové seděli v chatě a debužírovali, a my pejsci jsme chodili šmejdit do kuchyně. Dorotka se s tím nemazala, ta si rovnou vylezla na židli a dokonce i na stůl! Já už jsem ale pak usnul pod stolem, protože jsem toho za celej den měl dost. Přespali jsme v jednom penzionu, a ráno jsme se zase vrátili na chatu. Tam už nás ale bylo jen pár, Celer naštěstí odjel dřív než já, tak jsem toho využil, a parádně jsem si zařádil s Ornellkou. V neděli jsme se pak ještě jeli podívat na naší chalupu, kde jsem pro změnu ještě řádil s ovčáckým psem Ronem, což mě úplně vyřídilo. Cestou domů jsme se stavili v hospodě, ale já tam hned usnul, tak ani nevím, co měli páníčkové dobrýho. Doma jsem se nabaštil a hned jsem zkolaboval do pelíšku.

Fotky jsou k vidění zde:

https://kookoo.rajce.idnes.cz/Setkani_svycarskych_honicu_a_vycvikovy_den_-_Kosova_hora_brezen_2012

Fotky od Báry Dančové:

https://dorotte.rajce.idnes.cz/Kosova_Hora_2012#

Fotky od páníčků Ornellky:

https://raducza.rajce.idnes.cz/VD_Kosova_Hora_24.3.2012/

Tady pózujeme s Ornellkou

A tady mě odložili