Mezinárodní BZH - Orlík 21.4.2012

22.04.2012 13:59

Tak jsem tu zkoušku včera složil, a tím pádem už jsem teď oficiálně loveckej pes. Na Orlík jsme jeli už v pátek večer, a spali jsme v kempu Velký Vír. V chatičce byla děsná zima, takže jsem měl dovoleno spát na pelíšku na gauči, aby na mě tolik netáhlo. Zima mi ale nevadila, spal jsem jako zabitej, protože odpoledne jsem u nás na zahradě strašně řádil s kámošem Maxíkem, a tudíž jsem byl unavenej. Ráno jsme brzy vstávali, páneček se mnou šel na prochajdu, a pak se šlo na nástup. Přihlášenejch nás bylo asi 24 psů, z toho několik berňáků a jedinej já švycák. Rozdělili nás do čtyř skupin a jelo se do lesa. Nejdřív se šly stopy, pořadí se losovalo, a já šel na řadu až poslední. Normálně jsem na stopy kabrňák, i tentokrát jsem začal dobře, ale pak mě to strašně táhlo do křoví, kde byly asi srnky, nebo co. Sešel jsem ze stopy, takže jsem dostal jen 3 body, a kvůli tomu jsem nakonec skončil ve II. ceně. Nakonec jsem ale přece jen našel prasátko, který se sice nehejbalo, ale vonělo mi, tak jsem si na něj pěkně zaštěkal, za což jsem od pánů rozhodčích dostal 4 body navíc. Pak se ještě šlo na odložení, tam jsem teda moc neexceloval, zato vodění na řemeni mi šlo bezvadně, až byla panička překvapená. Po zkouškách jsme se vrátili do kempu a čekali na vyhlášení výsledků. Trvalo to strašně dlouho, takže jsme přijeli domů až večer. Byl jsem tak utrmácenej, že jsem se nabaštil a šel rovnou spát.

Více fotek zde:

https://kookoo.rajce.idnes.cz/Mezinarodni_BZH_Orlik_-_Lavicky_-_21.4.2012/

https://honicbernsky.rajce.idnes.cz/BZH_Orlik_21.4.2012/

 

https://dorotte.rajce.idnes.cz/BZH_Orlik_2012/