Moje první rybička:-)

07.07.2011 11:03

Tak jsem byl tři dny na chalupě a pěkně jsem si to užil. Panička sklízela jahůdky a dala mi ochutnat, jahůdky já mám totiž rád. Maliny jsem sklidil sám. Včera jsme byli na houbách, teda panička hledala houby, a já jsem s pánečkem nacvičoval chůzi u nohy. Moc nás to nebavilo, ale panička měla radost. Cestou domů jsme se zastavili v Dobřichovicích u Berounky, prý abych se hezky proběhnul. Proběhnul jsem se krásně a hlavně jsem tam na břehu našel takovou pěkně uleželou rybičku. To byla vůně, něco tak úžasného jsem ještě neviděl. Navoněl jsem se od hlavy k patě. Páníčkové na mě potom dělali takové zvláštní obličeje a celou cestu domů jsme měli v autě stažená okénka, což normálně nemíváme. Bohužel mě jako na potvoru pak doma vykoupali, takže teď smrdím šampónem. Panička mi vyprala i hadr do auta a obojek a kšíry, no prostě všechna ta vůně je fuč. Ale já si naštěstí to místo dobře pamatuju, tak až se zase příště půjdu proběhnout, tak si tu rybičku zase najdu!