MVP České Budějovice 31.3.2012

31.03.2012 20:43

Dneska ráno mě vytáhli z pelíšku ještě když jsem měl půlnoc, naložili mě do auta a vyrazili jsme na výlet. Jak se pozdějc ukázalo, nebyl to jen výlet ale i výstava. Potkal jsem tam několik mých starých známých jako třeba Carmenku s Nerouškem, Casinku, ségru Pinkie, a dokonce tam byl i Arrey, spolužák ze školy. S Carmenkou jsme si pěkně zařádili, dokonce nás párkrát pustili i na volno. Všichni kolem zírali, protože jsme se honili jako správní honiči, a já jsem při tom samou radostí navíc pěkně hulákal. Pak si mě ale odvedla Denisa a šel jsem se předvádět. Dneska nám to šlo krásně, dostali jsme CAC, CAC ČMKU, CACIB, BOB a v závěrečných soutěžích dokonce BIG 3, takže jsem zase musel stát na těch schodech (Denise tímto s paničkou jako vždy moc děkujeme za krásné předvedení!) Dostal jsem pytel granulí a 3 kusy zlatýho nádobí, který je mi na nic. Bral bych radši něco dobrýho k jídlu.

Více fotek z výstavy: https://kookoo.rajce.idnes.cz/MVP_Ceske_Budejovice_-_31.3.2012

                                                             Tohle všechno jsem vyhrál, ale je mi to úplně ukradený