Salzburg - World Dog Show

21.05.2012 11:35

V sobotu ráno jsem se nejdřív pěkně vyděsil když mi páneček začal balit mojí novou skládací boudičku, bál jsem se, že mi jí chce vzít, tak jsem jí pro jistotu zalehnul. Pak se ale ukázalo, že jedeme na výlet i s boudou, tak jsem se uklidnil. Jeli jsme totiž do Rakouska na světovou výstavu. V sobotu jsme si prohlídli Salzburg a pak jsme jeli bydlet do parádní horský chaty, kde jsem měl pěknej výhled z balkonu, a dokonce jsem mohl jít i na procházku do lesa. V neděli jsme museli brzy vstávat a jeli jsme na tu výstavu. Tam to teda bylo hrozný, protože bylo strašný horko, a my honiči jsme zase šli na řadu až na konec, jako vždycky. Ještě štěstí, že jsem měl s sebou tu boudu, takže jsem mohl spát v chládku. Seznámil jsem se tam s jednou krásnou slečnou, je to taky švycká honička, ale krátkonohá, což mi ale vůbec nevadilo, a pěkně jsem se před ní natřásal. To běhání v kruhu už máme s Denisou zmáknutý, takže jsem dostal CAC, CACIB a BOB a jsem teď světovej vítěz. Doufal jsem, že aspoň dostanu taky nějakou výhru, která se dá sníst, ale tentokrát to teda bylo slabý, nedali nám vůbec nic. Pak jsme tam ještě čekali na závěrečný soutěže, ale ukázalo se, že zbytečně. Přestože jsem krásně běhal i stál, pan rozhodčí se na mě skoro ani nepodíval. Byl jsem za celej den hrozně umordovanej, takže jsem celou cestu domů prospal.

https://kookoo.rajce.idnes.cz/Salzburg_-_World_Dog_Show_2012/#