Šampion šampionů

15.01.2012 18:41

Včera jsem se zúčastnil soutěže Šampion šampionů v Top hotelu Praha. Běhala se mnou zase Denisa a docela nám to šlo. Ve druhém kole jsme se dostali do užšího výběru mezi nejlepších 5 psů VI. skupiny, a nakonec jsem se dostal až na stupně vítězů. Skončil jsem na krásném 3.místě a kromě nějakých barevých fáborů a jiných blbostí jsem vyhrál pytlík moc dobrých psích sušenek. Na těch schodech vítězů mě to dost znervózňovalo, protože si mě tam všichni fotografovali a špatně se mi tam stálo, tak jsem se ze všech sil snažil utéct. Trošku jsem jim to tam zbořil a podařilo se mi čmajznout krabici s psíma dobrotama, která byla na výstavce cen pod těma schodama. Bohužel se ukázalo, že to byla prázdná atrapa. O něco později se mi pak ještě dvakrát podařilo vyvlíknout se z obojku a jít se proběhnout mezi ostatní pejsky, který se zrovna předváděli. Byla to docela legrace, panička se mě snažila chytit, ale já se nedal. Pak tam ale vlítla Denisa, chytla mě za kožich a odtáhla mě pryč. Dostal jsem pak od ní pěkně vynadáno:-) Ale i přesto jí s paničkou moc děkujeme za krásné předvedení!!!

Dneska jsem byl s paničkou na hodině poslušnosti, ale zúčastnil jsem se (jako už několikrát) jen částečně.  Musel jsem si vynahradit včerejší nedostatek pohybu, takže jsem zdrhnul ještě než hodina začala. Po nějaké době jsem se sice vrátil, ale nechtěl jsem se nechat chytit. Závěrečnou část hodiny jsem stihnul jen díky tomu, že jsem naletěl jedné paničce, která mě zákeřně nalákala na piškot a pak mě chytila a předala mojí paničce, která mě následně seřezala. Ach jo.