Speciální výstava KCHŠH - Hlučín 7.5.2011

08.05.2011 23:16

V sobotu jsem byl na další výstavě, a protože to bylo daleko, tak jsme jeli už v pátek, a já jsem vůbec poprvé spal v hotelu. Byl to pro mě zážitek, protože jsem si poprvé v životě vlezl k páníčkům do postele a už jsem se nedal vystrnadit. Na výstavě to bylo taky príma, protože se tam přijela podívat i setřička Polly a bráška Pluto, a kromě toho tam byla i Pinkie a naše maminka Connie, takže nás byla úplná smečka švycáků. Zase mi řekli, že jsem velmi nadějný, ale to já už vím, takže mě daleko víc zajímalo uzené prasečí ucho, které mi panička koupila, a kromě toho jsem ještě Nerouškovi zbaštil žužlací botičku (ale páneček mu koupil jinou, aby mu to nebylo líto). Jestli budou mít na všech výstavách tyhle dobroty, tak se asi budu chtít vystavovat pořád.

Více fotek z výstavy najdete zde: https://kookoo.rajce.idnes.cz/Specialni_vystava_svycarskych_honicu_-_Hlucin_7.5.2011/

A tady jsou fotky od Radky Ornellkové: raducza.rajce.idnes.cz/XVI.Slezska_vystava_psu_7.5.2011_Kozmice/