Už jsem zpátky z Holandska

04.09.2011 23:42

Byl jsem tam týden s páníčkama na dovolené, a protože se tam "čirou náhodou" zrovna konaly dvě výstavy, tak jsem se tam rovnou i předvedl. Tentokrát mě vystavoval páneček, a protože nám to spolu šlo výborně, tak panička rozhodla, že už mu to vystavování zůstane. Vybojovali jsme totiž spolu titul Evropského Junior vítěze, a na Evropské výstavě jsme se dokonce probojovali mezi 6 nejlepších juniorů skupiny VI. Pan rozhodčí mi podal pacinku, tak jsem vyskočil a celého jsem ho olízal, a všem se to moc líbilo, smáli se a tleskali mi, ale asi jsem to neměl dělat, protože jsem pak nevyhrál. Mě to ale nevadilo, v Holandsku se mi i tak moc líbilo. Pořád jsem něco mlsal a měl jsem dokonce speciální psí zmrzlinu. Bydleli jsme v hotelu, kde jsem musel chodit po legračních točitých schodech, první den jsem se hrozně bál, ale pak jsem se to naučil a běhal jsem po nich rychleji než páníčkové. Taky jsem poprvé viděl moře, ale nevlezl jsem do něj, protože jsem se bál těch vln.

Fotky z Holandska:  https://kookoo.rajce.idnes.cz/Holandsko_-_Friesland/

Fotky z výstavy: https://kookoo.rajce.idnes.cz/EURO_DOG_SHOW_2011_-_Leeuwarden,_Holandsko