Vánoce doma a Silvestr na horách

03.01.2012 16:50

Vánoce s námi letos trávil i můj kámoš a nevlastní brácha modrý bělouš Dominik, takže jsme si pěkně zařádili, a Ježíšek nám pak ještě navíc nadělil parádní hračky a dobroty. Jen je mi divný, že vloni, když jsem byl ještě mrňous, a nikam jsem nedosáhnul, jsme měli krásný vánoční stromeček, zatím co letos už dosáhnu všude a nic. Stromeček sice byl, ale na terase, tak mám podezření, že to udělali schválně. Hned po Vánocích jsme odjeli do Železné Rudy, kde páneček lyžoval, a já s paničkou jsem chodil na procházky. Z oslavy Silvestra mě pak nejvíc zaujaly obložené chlebíčky. Rachejtle jsem pozoroval z okna, ale za chvíli mě to přestalo bavit a šel jsem si lehnout do pelíšku. Včera jsme se cestou domů zastavili na návštěvě u příbuzných, kde jsem dostal řízek. Kromě toho měli na dvoře kočku, takže jsem se paničce hned ve vratech šikovně utrhnul z vodítka a málem jsem jí dostal (tu kočku). Při té příležitosti se mi podařilo vymáchat vodítko v nějakém hovínku, a panička si do něj pak šáhla. Prý to přináší štěstí, takže to bylo ode mě vlastně takové novoroční přání:-)