Výcvikový den na Orlíku

14.04.2012 23:28

Dneska ráno jsem zase musel vstávat brzo, protože jsme jeli na Orlík nacvičovat na zkoušky, který budou příští sobotu. Bylo nás tam hrozně moc pejsků, z toho čtyři berňáci a dva švycáci, takže jsem byl celej u vytržení. Nejdřív jsme šli stopy, v těch já jsem dobrej, takže to jsem zvládnul. Těšil jsem se, že na konci zase bude prasátko, byla tam sice jen taková kůžička pověšená na stromě, ale stejně jsem na ní štěkal, aby měli radost. Pak jsme dělali odložení, což se mi tentokrát vůbec nelíbilo, všude tam voněly ty stopy a já byl hrozně nervózní, a nechtěl jsem někde sedět sám přivázanej. Takže jsem tam trochu jančil a panička pak byla na mě pěkně naštvaná. Vodění na řemeni mě taky moc nebavilo, prostě ty vůně mě zajímaly víc, a taky všechny ty krásný holky, co tam nacvičovaly se mnou. Takže teď se mám na co těšit, panička mě asi bude příští tejden pěkně pérovat, abych se to všechno do těch zkoušek naučil.

Na fotky se můžete podívat zde: https://kookoo.rajce.idnes.cz/Vycvikovy_den_Orlik_-_14.4.2012

Fotky od Báry Dančové: https://dorotte.rajce.idnes.cz/Vycvikovy_den_na_Orliku_2012/#