Žůžo víkend

02.05.2011 14:12

Tak dneska budu krásně spinkat, protože jsem se celý víkend nezastavil. Byli jsme na chalupě, kde jsem absolvoval svůj první "přespolní běh", což znamená, že mě panička pustila na polní cestě, a já jsem pádil strašně daleko do polí a lesů, a čmuchal jsem stopy. Taky jsem cestou našel hromadu hnoje, tak jsem se krásně navoněl (panička měla velkou radost, říkala dokonce, že jsem se vyznamenal). Protože ale vím co se sluší a patří, tak jsem se asi za 10 minut dobrovolně vrátil a dostal jsem odměnu. V sobotu večer mě vzali s sebou na pálení čarodějnic, což mě tolik nezajímalo, jako to, že se tam peklo prasátko (kousek masíčka jsem dostal, a větší kousek jsem si ukradl z tácku, když se nikdo nedíval), a taky jsem tam našel špekáčka, tak toho jsem rychle zbaštil, než mi ho stačila panička sebrat. Vyjímečně jsem totiž neměl košík, který teď musím na zahradě pořád nosit, protože žeru kamení, což se prý nemá, ale já si nemůžu pomoct.

Vyhlížím sousedovic pejska